'To tysiące
absurdów, to setki powodów, to jedna komedia
.


czwartek, 24 czerwca 2010

Ryjek. ^^

Zły Dzień.! :D


Szczeniakowa się wam rozpisuje dziś. :D

Zozol- teraz kilka słów ode mnie do Ciebie.

Kiedyś Cię zabije, za teee twe pomysły.
Jesteś zryta jak mało który. :D
Widzisz pogodę, pochmurno, ciemno, zimno i już. A ty śpimy pod namiotem.  Świetny pomysł. :D
Leje deszcz, ale śpimy. Co z tego,że nam przemokło idziemy do domu nad ranem. 6 godzin w mokradle.!
A mówiła,źle jest rozłożony i przemoknie. Nie dobrze będzie i DUPA było źle.

Ale dosyć pierdzioleńka smutów, K O C H A M   c i ę i tak. *-:

To teraz foto. Specjalnie dla Poziomki od Truskawki ( czyli mnie). :D


Truskawkowa truskawka. :D


Poziomko sieroto moja to For You. :-*
I masz w ramach 4 tyg. w gipsie. :]

Bay Dzióbaki. <33

2 komentarze:

  1. Mmmm...
    Malinka dupy mooje. :-*

    Do Szczeniaka. <3
    Ja psitka.!? :-D no nie ładnie cipo.! :-* <3
    Namiotowodeeszczowe spanie.! Taak ale to twoja wina bo to pani Kinga Anna Genowefa Szczeniak Braun Mimi oczywiście zapomniała kluczy i jak przyszło co do czego to sobie poszła spać, a mnie i Zozola pozostawiła ta cipa i lulu.! ;D I to wieelka Natalia Zuzanna coś tam dalej Bla.Bla was uratowała bo wysłała ratującego eSeMeSka. :-D <3
    Ta noc była booska. <3
    Ja Chce jeszcze raz.!
    Ps. Taak na marginesie to rzygać mi się chciało jak zjadłam te Czipsy kebabowe. ;D Blee. :D

    Kocham Was debilowo i Psiarapowo. :-**

    Mogę jeszcze dodać ze pierwsze zdjęcie RumiaNkowE jest moim dziełem więc pozwolę je sobie zadedykować Mojemu zozolkowi. <3
    A masz kfiatuszka ciotko. :-D

    OdpowiedzUsuń