'To tysiące
absurdów, to setki powodów, to jedna komedia
.


sobota, 19 czerwca 2010

I znowu Elo i też 5 i 2 i 0. :D
teraz foty z wczoraj. :-*
`Szczeniak na Łące z Muchami. :-*
Czyli Kinga, Kala i Ola w roli głównej. :D
I jeszcze pole. <3 Jeszcze Ruszofe Słit Emo pole. :D
Zozol & Poziomka. <3
Poziomka & Truskawka. <3
Mucha & Łąka. <3
Szczeniak z Pacanowa. <3
Mucha z Pola. <3
Pomoc dziadkowi w sianie. :D Joooke. :D
K- Ej, ale mi tu nie widać głowy, nie widac koślawego ryja. :p
Z- Ale z to nooogi. :-*
Zozol & Kinga. <3
'-Usiłujesz powiedzię,że jestem Twoim ulubionym gatunkiem heroiny?
-Tak, trafiłes w samo sedno ' :-*
KalaKalaKala. <3 Jak ja Cię kurwa kocham. :-*
' Zaopiekuj się moim sercem - zostawiłem je przy Tobie ' :-*
MuchaMuchaMucha. <3 Pierdole wszystko   i  tak Cię kocham. :-*
' Tylko Ty obudziłaś moje serce. Już zawsze będzie należeć tylko do Ciebie ' :-*
SzczeniakSzczeniakSzczeniak. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz