'To tysiące
absurdów, to setki powodów, to jedna komedia
.


poniedziałek, 21 czerwca 2010

Dobry. :D

Dobry dzień.! :D
Szczeniak się kłania. Moje uszanowanie. :D


Stare zdjęcia przyrody. Joł. :D Tam gdzieś tez psita Fifi jest. <3
Kochamy ja i juz. :D

Dziś mam taki dzień,że męczy mnie ADHD. :D A to nie licha historia. :D

Co u Was.? :D Bo u nas spoko. :D Ostatni dzień szkoły. :D Może nie ostatnio, ale kto teraz będzie przychodził nie licząc mnie i moich Debili.? :D
Iść ciągle iść, w stronę.. DRZEWA. :D
Drzewo i domek. :D Znaczy się leśniczówkaA. :D
Mleczki. :D





Na tym koniec Mimi-owania. <3
Trzymajcie sie. :D




S & I  & A- kocham Was. <3 Kocham kurwa kocham kocham. <3

1 komentarz:

  1. Mmmm..
    Ta zniewalająco piękna przyroda z Fifi w roli głównej. :D

    Ślicznie.
    Kochulec. :-*

    OdpowiedzUsuń